Tuesday 9 June 2009

شر را از سرمان کوتاه کنیم

این نوشته در وبلاگ آسمان همه جا آبی نیست در بلاگفا درست یک روز بعد از نوشتن از دسترس خارج شد. در پنهان گوگل می توانید این وبلاگ را هنوز ببینید

دون اینکه هیچ توهمی نسبت به ماهیت و گذشته جمهوری اسلامی داشته باشم. بدون اینکه هیچ توهمی نسبت به کاندیداهای موجود داشته باشم. بدون اینکه هیچ توهمی نسبت به غیر دموکراتیک و نا عادلانه بودن این شبه انتخابات داشته باشم، تصمیم گرفته ام که در رای گیری روز جمعه 22 خرداد شرکت کنم. زیرا فکر می کنم قبل از هر چیز شرکت گسترده می تواند به یک دوره سیاه در زندگی ایرانیان پایان دهد. ممکن است رئیس جمهور یک کشوری دزد باشد، ممکن است رئیس جمهور یک کشور دیگر قاتل باشد، ممکن است رئیس یک کشوری دروغگو و شارلاتان باشد، حتی ممکن است نماینده یک کشوری بیمار روانی باشد ولی بعید است که تا کنون رئیس جمهوری در جهان به همه این صفات آراسته باشد. اینها که می گویم تهمت بی پایه نیست. احمدی نژاد یک قاتل است زیرا که در قتل دکتر سامی و دکتر قاسملو دست داشته است. احمدی نژاد یک دروغگوست! احمدی نژاد یک بیمار روانی است! برای تک تک این ادعاها صدها شاهد و مدرک وجود دارد. هر طور شده باید شرش کم شود تا شر به پا نکند..نقد او از کاندیداهای دیگر از جنس ایراد و انتقاد من نیست. او نمی گوید که در قتلهای سال 60 و 67 میر حسین و کروبی کجا و چه کاره بوده اند، او می گوید که چرا آنها به امام جام زهر را نوشاندند و به جنگ هشت ساله خاتمه دادند. شما را نمی دانم ولی من تصمیم گرفته ام بروم و در این رای گیری شرکت کنم. تنها یک دلیل هم برایم کافیست و آن هم انداختن نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران به زباله دان تاریخ است. اینکه به کی رای می دهم یا رای سفید می دهم چندان مهم نیست، مهم تنها و تنها کوتاه کردن شر است. پشت کلمات انقلابی پنهان شدن و بی عملی برای دفع شر به بهانه نجست نشدن دست شاید بتواند خود ارضاء باشد ولی دفع شر نمی کند. فراموش نکنیم که احمدی نژاد با خود اشرار دیگری را در قدرت سهیم کرده است که زور داشتند حالا زر هم دارند. بخشی از پاسداران و فرماندهان بسیج نفت 160 دلاری را بر سفره اشان دیدند. این همان دلارهایی است که در صندوق ذخیره ارزی گم شد. همینها اگر میدان بیابند برای حفظ موقعیت خویش دست به کشتار و کودتا هم می زنند. شر را از سرمان کوتاه کنیم

1 comment:

fadayemam said...

فتنه احمدی‌نژاد. سلام، الان تازه متوجه شدم چرا در سالروز وفات امام خمینی ، حضرت امام خامنه‌ای فرمودند که خود امام خمینی بارها فرمودند اشتباه کردند و منظور ایشان از این حرف چه بود . با رفتار اخیر رئیس جمهور بالاخره روشن شده است که احمدی‌نژاد با دادن نتایج آرا دروغی انتخابات به امام خامنه‌ای، باعث شدند که حضرت امام خامنه‌ای در ملا عام اعلام کنند که حمایت از احمدی‌نژاد بعد از انتخابات، اشتباه بوده است. فتنه اصلی‌ زیر سر احمدی نژاد و خائنین امثال خودش بوده و هست.ای کاش دسته احمدی‌نژاد هم سر به خیابان بگذارند شخصاً ترتیب ایشان را هم از پشت بام خواهم داد. سرباز ولایت من هستم نه آن مشائی دزد.