Tuesday 23 October 2007

خبر خوش هسته اى و فضايى را فراموش كنيد خبر خوش استعفاى احمدى نژاد است

خبر خوش هسته اى را فراموش كنيد خبرهاى خوش علمى فضايى را فراموش كنيد! تنها خبر خوشى كه مى تواند مردم را به رقص و پايكوبى بياورد خبر خوش استعفا احمدى نژاد است. منتظر خبر خوش باشيد و آماده شرايط ويژه اى كه در پيش است. تنها خدمتى كه مي تواند احمدى نژاد به مردم كند همان كاريست كه لاريجانى كرد. ازبعداز سلسله قاجار و كسانى مثل حاج ميرزا آغاسى و پادشاهان بى كفايت با اطمينان بايد گفت اين دولت كنونى بي كفايت ترين و نالايق ترين دولتي است كه با آن روبرو بوده ايم
احمدى نژاد پس از سفر ناكامش به ارمنستان كه به سرعت به ايران فراخوانده شد شاهد روزهاى داغى خواهد بود. با زير سوال رفتن سياستهاى بى تدبيرانه وى و اوجگيرى انتقادات حتى در ميان خوديها سرانجام خامنه اى را در موقعيتى قرار داده است كه براى نجات خود و نهادن همه بى تدبيري ها به گردن دكتر مهندس آسفالت احمدى نژاد! وى را مثل گوسفند نذري قربانى كند. اما تداوم حمايت خامنه اى از دولت فعلى به نظر مى رسد از اعتبار خامنه اى در بين خوديها شديدآ كاسته باشد. به هر حال آنچه بيشتر از همه محتمل است شندين خبر خوش استعفاى احمدى نژاد است .نبايد منتظر بود با رفتن وى همه مشكلات حل شود اما به به هر حال مى توان باز شدن فضاى سياسى كشور و كاسته شدن خطر جنگ را شاهد بود بدون آنكه بتوان اتفاقات غير منتظره را از نظر دور داشت. اتفاقاتى كه مي تواند نقطه اى بر پايان جمهورى اسلامى باشد.

10 comments:

Anonymous said...

واقعا متاسفم براتون.
چرا سعی نمی کنید واقع بین باشید. دولت احمدی نژاد هرچه نداشت فضای باز سیاسی را داشت. از این همه روزنامه که رئیس جمهور را به هر دلیلی نه تنها نقد که مسخره می کنند به او توهین می کنند و ... که بگذریم از انتقادات بی سابقه ای که تلویزیون دولتی ایران هم با دعوت از مخالفان احمدی نژاد از او می کنند ادعای باز نبودن فضای سیاسی خنده دار است.

خطر جنگ دیگر چه صیغه ایست. آمریکا را که اگر بگویید سی سال است که قرار است حمله کند که البته امتحان هم کرده. اسرائیل را هم که خودتان هم می دانید اصلا مال این حرفها نیست.
استدلال کنید ضعف های اجرایی دولت را بگویید.
اگر صلاح ایران را می خواهید منطقی باشید. دوباره مثل سال 57 کاری نکنید که جنجالی شود و کسانی سر قدرت بیایند که حسرت روزهای گذشته را بخورید. البته به نظر خودتان.

Anonymous said...

بهتر است علاوه بر خواندن روزنامه و دیدن شبکه های تلوزیونی گاهی در خیابان های شهر هم قدم زد

البته در صورتی که نویسنده این مطلب سنش بالای 14 است توصیه من را جدی بگیرد و گرنه کاملآ نظریاتش قابل قبول است
که هر کودکی ممکن است یک سری افکار در سر خود داشته باشد که وقتی به بلوغ فکری رسید متوجه اشتباهات خود می شود و جای خرده گیری هم نیست.

Anonymous said...

من هم با میما موافقم تو خونه نشستی و کطلب سر هم میکنی که چی؟تعداد کسانی که مثل تو فکر نمیکنند خیلی بیشتر از اون چیزیه که تو فکر میکنی

Unknown said...

من کلآ فکر میکنم که باید از شر این حکومت راحت شد ولی از اون جایی که این اتفاق رو فعلآ بعید میدونم امیدوارم که احمدی نژاد واقآ رای نیاره.باید یه کم بیشتر چشممون رو باز کنیم.واقعآ این دوران فضای باز سیاسی داشتیم؟ پس این همه توقیف و دانشجوی اخراجی و باطل کردن مجوز نشر و اجازه ی چاپ ندادن و .... چی هستن؟؟!!

Unknown said...

بهتره كمي واقع بين باشيم يك دست صدا ندارد...

Anonymous said...

ای خائن وطن فروش.بی انصافی هم حدی داره.پست تر از تو جائی ندیده ام.حرفهای تو مرا به یاد عمرو عاص میندازه.اصلا فکر کتم تو حلال زاده نباشی.

Anonymous said...

هر ملت آزاده ای آرزوی داشتن رئیس جمهور شجاعی مثل احمدی نژاد را دارد. لعنت بر خائن لعنت بر دشمن ایران زمین و لعنت بر سودجویان منافع گرا

یک ایرانی آگاه said...

احمدی نژاد بار دیگر به عنوان رئیس جمهور مردم آزاده ایران انتخاب خواهد گردید تا دست بدذاتان وطن فروش را از سرزمین ایران کوتاه نماید

Anonymous said...

احمدی نژاد ما هستیم چون تو هستی

Anonymous said...

نثرومن الله وفتح الغریب مرگ براین دولت مردم فریب........

به قول اقای رضایی فیلم بازی کردن جلوی ملت بسه همه میدونن چی به چیه با چماق نمیشه اعتقادات و واقعییت رو کتمان کرد ....
تا کی....