Saturday 13 June 2009

تردید اتحادیه اروپا و آمریکا برای به رسمیت شناختن انتخابات ایران

اتحادیه اروپا اعلام کرد که در حال بررسی خشونتها و تقلب در انتخابات ایران است، ظاهرأ تظاهرات گسترده اثرگذار بوده و فعلآ قرار نیست اتحادیه اروپا به محمود احمدی نژاد تبریک بگوند. آمریکا هم اعلام کرده که این موضوع را دردست بررسی دارد و با احتیاط به اعلام پیروزی احمدی نژاد برخورد می کند٠ نامه ای هم به انگلیسی برای امضاء و ارسال آن برای رهبران جهان تهیه شده با این مضمون که : خطاب به رهبران کشورهای جهان، عالیجنابان، ما امضاء کنندگان این نامه در حمایت از تظاهرات میلیونها نفر از هموطنانمان که آراء آنها با تقلب به نفع کاندیدای مد نظر روحانیت حاکم دزدیده شد از شما درخواست داریم از پذیرفتن و تبریک گفتن به رئیس جمهوری دروغین که هم اکنون به سرکوبِ مردمِ معترض، در خیابانهای کشورمان با خشونت تمام عمل میکند خودداری فرمایید.
لطفا نامه را امضاء‌ و منتشر کنید

4 comments:

Anonymous said...

این که پولیه یه فری ایجاد کنید

Anonymous said...

نه پولی نیست. در صفحه اول پس نوشتن اسم و ایمیل، امضای شما ثبت می شود. و درصفحه دوم درصورتی که تمایل داشته باشید میتوانید به آن سایت کمک مالی کنید.

Anonymous said...

ممنون کارتون خیلی خوبه ادامه بدین. مردم حمایت کنید.

Anonymous said...

Alan masaleye poul dar darajeye 2 gharar darad felan bepardazid be hoghughe ensanhaye bi defayi ke jane khod ra dar in rah ghorbani mikonand va sazeman UN faghatb nezare gar ast ,, shayad ham aslan bi khabar az hame jast. Osulan dar in sharayet ham entekhabat mafhumi nadarad chon entkhab kandidahaye digar ham yani entekhabe bad ya badtar.