Tuesday 30 June 2009

شاهین نجفی در مقابل شورای اروپا برای ندا می خواند


طبق خبرهای رسیده شاهین نجفی خواننده محبوب رپ این شنبه 4 ژوییه در مقابل پارلمان اروپا در بروکسل برای ندا خواهد خواند. در این میتینگ شخصیتهای اروپایی و ایرانی در کنار ایرانیان حضور خواهند داشت.در زیر اطلاعیه رسمی در این خصوص را مشاهده می کنید

برای اطلاع بیشتر شماره هایی برای تماس در نظر گرفته شده است

===========================================

متينگ ايرانيان در پايتخت اروپا

(در برابر شوراي اروپا در بروكسل)


هموطنان عزيز
همه ما در طي هفته هاي گذشته خبرهای مربوط به دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری در ايران را از طريق رسانه های گروهی دنبال کرده ايم. بسياري از ما ايرانيان براي همبستگي و اعتراض به سركوب خشونت آميز و تقلبات انتخاباتي در ايران به اشكال گوناگون در تظاهرات و آكسيون هاي مختلف شركت كرده و صداي اعتراض مان را از طريق وسائل ارتباط جمعي به گوش شهروندان اروپائي رسانديم. برای احترام به اكثريت مردم ايران، براي همبستگي با اين تلاش انساني براي تغيير و اعتراض به سركوب و خشونت گسترده مردم، و برای تحقیري که بر مردم ایران روا داشته شد، متينگ بزرگي در بروكسل در تاريخ شنبه 4 ژوئيه ساعت 16 در برابر كميسيون و شوراي اروپا، برگزار خواهد شد.

تاكنون مشخص است كه خبرهای ناگوار مربوط به حمله و كشتار وحشيانه نيروهای امنيتی و انتظامی جمهوری اسلامی به حركت مدني مردم معترض به نتايج انتخابات، هر ايرانی مسئولی را در سراسر جهان بشدت متاثر كرده است.

ما ازهمه هموطنان عزيز دعوت می کنيم که در چارچوب خواسته ها و شعارهاي مردم ايران در متينگ اعتراضی كه در برابر شوراي اروپا برگزار مي شود، شرکت کنند تا بلكه بتوانيم از طريق اتحاد و همبستگی ميان خود فرياد بر حق و اعتراضي مردم كشورمان را به گوش جهانيان برسانيم . شركت شما عزيزان در اين گردهمايی سازماندهي شده و قانوني می تواند بارقه ای از اميد را در دل هم ميهنانمان در داخل كشور بتاباند. با شركت وسيع در اين تجمع اعتراضي مي بايست اتحاد عمل ميان خود را تقويت كنيم و به مردم كشورمان نشان دهيم كه آنها در ايران تنها نيستند و ما همه با آنها هستيم.

برگزاركننده: ايرانيان ساكن بلژيك

نشاني : بروكسل- ميدان شومن-چهار ژوئيه - ساعت 16

Rond-Pont Schuman

1040 BXL

METRO SCHUMAN

براي ارتباط و اطلاعات گرفتن لطفاً با شماره تلفن هاي زير تماس بگيريد:

0032/476/551.832

0032/475/716.925

No comments: