Saturday 10 October 2009

شورای نگهبان بالاترین را به دلیل سوء استفاده از قوانین برای مسدود کردن کاربران محکوم می کنم

پس از بسته شدن حساب کاربری ام توسط بلاگفا حالا نوبت بالاترین است تا نقش مافوق قوانین خود را به رخ بکشد
آفرین به مسئولین بالاترین که عدالت پیشه کرده اند و یک کاربر سه ساله را با بشکنی مسدود می کنند تا بعد هر بلایی که می خواهند بر سر کاربران جدید بیاورند٠ شورای نگهبان بالاترین به نام قانون لینک تکراری یک کاربر سه ساله را مسدود می کند و در همان لحظه حد اقل سه لینک تکراری در قسمت بهترین لینکهای بیست و چهار ساعت گذشته ردیف شده اند٠ یک کاربررسه ساله که سه سال تلاش کرده تا بالاترین! بالاترین باشد، کاربری که با یک نگاه سرسری به لینکهای ارسالی اش می شود فهمید که اهل کپی کاری نیست و خودش تولید کننده است. کاربری که نهایت تلاش خود را برای رعایت قوانین بالاترین کرده است، تنها به دلیل یک اشتباه سیستم بالاترین که لینک تکراری را تشخیص نداده است ، حساب کاربری اش بسته می شود٠ سئوال من از شورای نگهبان محترم بالاترین این است که اگر کسی از این شورای نگهبان محترم شاکی باشد باید به کی شکایت کند؟ با چه حقی این شورای محترم به خودش اجازه می دهد بدون بررسی کسی را از ورود به خانه خودش محروم کند٠ آیا کاربری که نزدیک به سه سال در بالاترین شدن بالترین سهیم بوده است، قبل از بستن حساب کاربری اش ارزش کمی بررسی را ندارد تا چنین اشتباهی پیش نیاید.

3 comments:

عبدالحسین دهقانی said...

در بالاترین لینک شد: http://balatarin.com/permlink/2009/10/11/1794212

آن سرزمین لعنتی دوست داشتنی said...

اول از همه از دوست عزیزم عبدالحسین دهقانی تشکر می کنم که به داد من رسید و نوشته را لینک کرد. دوم از برخی از دوستانی که پیام گذاشتن شاکی ام چون نوشتهخ مرا نخوندند و نظر دادند. یعنی حتی خلاصه اون را هم نخوندند. فوری نتیجه گرفتند من بخاطر سابقه ام درخواست ندیده شدن قوانین را در مورد خودم کردم. نه دوستان این دو مطلب جداست. اگر به سابقه ام اشاره می کنم به دلیل اینکه سالها در ساختن بالاترین سهیم بودم و بدی اش را نمی خوام.
حرف من چیز دیگری است. قوانینی که قابلیت اجرایی ندارند . . دوستی می گه من عینآ کپی پیست کردم. کپی من از روی لینک اصلی بوده و نه از روی لینک بالاترین.

آن سرزمین لعنتی دوست داشتنی said...

ببینید مثلآ همین که همه می تونن من و محکوم کنند و من مجاز به پاسخ نیستم و مجبورم در وبلاگ پاسخ بدم که نمی دونم کسی اون را می بینه یا نه